*suck*







Nu har han ringt.... till jobbet.. ville förklara att jag missförstod vad han ville igår... sa att det spelar ingen roll.. men han sa att han fick
panik när vi träffades .. att JAG ville så mycket mer än han, då ville jag att han skulle förklara vad han tror jag ville? han kan inte veta vad jag ville för vi pratade aldrig om det. Han sa att jag vill träffas hela tiden, flytta ihop m.m ... HAHA sjukt.. menar.. jag vill INTE flytta ihop i första taget.. sånt dröjer innan jag kan och vill.... Träffas hela tiden.. hmm. vi har barn båda två och ingen vill blanda in ungarna så vi kunde ju bara träffas varannan helg och varannan torsd... men jag tog inget för givet.. han känner mig ruggigt dåligt..... ville han göra annat... så ok för mig... jag vill oxå göra annat.. vill umgås me mina vänner oxå... Konstigt hur man kan ta saker å ting för givet... känner mig ledsen för hans beskrivning för vad jag ville.. stämde inte alls med hur jag tänkte, det var mer så han tänkte.. han nämnde vid nått tillfälle om att han kankse borde skaffa en stor bil så  alla får plats, eller sen kan han skylla på mig om inget i huset blir gjort.. var ju han som räknade in framtiden.. nått liknande sa aldrig jag.....  och män undrar varför vi kvinnor ifrågasätter dom.. haha kanske för att dom inte talar i klarspråk haha



Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0