Ny vecka

Ja oki då var första dagen på den här veckan snart över.  Helgen försvann med en himla fart... igår stod jag i centrum med min dotters klass å sålde bullar hehe... var riktigt roligt. klassen sålde bullar för nästan 3000 kr. Tycker jag var riktigt bra. Sen igår kom det några å köpte min soffgrupp jag har haft till salu hur länge som helst. SÅ skönt att det blir ordning i vardagsrummet. Lägger in en bild senare.

Lägger in några bilder på bullbaket.... och en bild på när barnen målade en skylt för fars dag

Nu ska jag sova.. en dag i morgon oxå... .längtar till en kram




Bullarna knuta å färdiga :)




Blev både vanilj & Kanelbullar...:) satt å gjorde fina lappar till kl 00.30 på natten




DÅ var de flesta bullarna färdiga för att säljas i TYresö centrum utan för COOP



Se vilken fin skylt dom gjorde... går det att låta bli å köpa då??? NEJ så klart det inte gör....:)

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0