1 advent:)



Redan 1:a advent. Tänk vad tiden går snabbt. Snart fyller min son 12 år. Usch vad hemskt. Kan man stanna tiden för en stund????  Idag firade vi lite smått advent.. Var jag och mina två stora kids.  Se så fina dom är:)






Igår umgicks jag med Veronica lite spontant. Skulle gått ut med en annan väninna men hörde aldrig nått. Men sånt som händer... hon har som många andra småbarnsföräldrar fullt upp. Så jag följde med Veronica och Madde ut. Först till Energi Källan där Kalle Baah spelade, vi stannade bara i ca 40 min max. Men det var inge kul så vi drog in till stan och festade till lite på Golden Hits. Där var det mycket bättre. Ahh måste ju berätta va som hände innan jag gick ut med tjejerna. Jag hjälpte min bror flytta det gick ju smärtfritt. Han även med att hänga på Veronica en sväng till Hästmässan. När vi kom ut därifrån och skulle sätta oss i bilen så stängde veronica dörren till bilen.. där var dock MIN hand... så jag klämde mig.. FY ... F.N vad ont det gjorde tårarna rann.. men jag skrattade, blev så chockad va grejen...  här ska ni få se lite halvtokiga bilder på mig å Veronica




Ja kul har vi uppenbarligen hehe



Haha Hon ser TOK full ut...men vi har inte ens börjat dricka hon var less på att ja ville ta kort på henne... hon älskar kameran lika mycket som jag...eller nu tycker jag det är kul me foton då har jag nått att jämföra med sen när jag gjort operationen

Ja nä nu e det dags å lägga sig tror jag, hoppas på att jag inte kommer bli magsjuk de närmsta dagarna. Min bror å hans tjej har haft magsjuka och de var här igår.. *URK* 

Sweet dreams!!!


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0