Phuuuu! då menar jag inte Nalle Phu hehe

Idag har det varit riktigt mycket på jobbet :)  men ganska skönt då går dagen fortare och det betyder att jag får träffa barnen snabbare ... LÄNGTAR till dom.. idag ska jag baka vaniljbullar och mamma fick i uppdrag å göra en marängtårta, för i morgon fyller min son 12 år. Vad tiden går snabbt.. känner mig helt gråtfärdig. Han börjar bli stora killen. Känns att han börjar komma in lite lätt i tonåren.. händer saker med kroppen och humöret men ändå inte så farligt. Har turen som fått en riktigt mysig son, som gillar att sitta å kramas och gärna är nära. Stort krambehov och det ÄLSKAR jag. Passar på så länge jag får. De flesta tycker han är så go... men klart han kan få sina tokryck men han är inte mer än ett barn som måste få testa sina gränser emellanåt...  Finns de som tycker att jag inte fått vara "barn" som fick barn så ungt... men hade jag facit i handen så skulle jag göra om samma sak, finns inget bättre än att ha stora barn och ändå inte känna sig gammal... jag var redo när jag fick mina "troll" ... de som även säger att när man får barn så kan man inte göra nått längre... det är en lögn.. det kan man visst det..  inte på samma sätt men man kan ändå få sociala biten.  Jag har iallafall inte sett det som nått problem utan tvärtom en JÄTTE BONUS :) ÄLSKAR MINA KIDS mer än livet..:)   Vill bara inte att dom ska växa så fort jag hänger ju inte med hehe...

Emma är 10 år nu ... stora tjejen.. minns när hon var liten.. vart det än fanns en liten vattenpöl så hittade hon den, hon plockade även upp tuggumin från marken och gömde lite varsom helst, innan för tröjan, byxan m.m hehe... gömde gärna nycklar eller fjärrkontroller oxå haha  men hon har järnkoll på vart hon lagt dom... frågar man så fick jag tebax dom. I 3:an kallade fröken Emma för underbarn i språk... hon har så lätt för att lära sig.. är som en svamp när hon får info:)

Lilla sessan (Cornelia) är min lilla tjej.. 4 år nu. Säger att hon är en stor tjej som kan själv:) känns det igen? hehe  Har dock henne bara varannan vecka. Humör har hon garanterat men så söt. Just nu sjunger hon väldigt mycket julsånger... och vill att jag ska sätta på musik så hon får dansa. Helt underbart... leker att hon är hund.. och säger man hennes namn blir hon sur för hon e ju hund... att mamma inte förstår det är ju konstigt haha....:)

Nä nu måste jag börja stänga ner här.. ska ju hämta min lillsessa :)

Bye for now!

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0