2:a advent!

Glad andra advent... eller vad man säger, nu går tiden allt bra snabbt fram  tog lite kort på barnen igår ... ville göra nått annorlunda julkort i år..Förra årets var jättefint . Men det här blir nog bra det oxå .

IDag vaknade jag av en hemsk huvudvärk, så jag kunde inte följa med emma till centrum å sälja bullar inför hennes klass resa, kändes jättehemskt å inte kunna vara där med henne. Hade dessutom ingen barnvakt för lilltjejen. Hon hade aldrig haft tålamod att vara där med oss. Men emma tyckte det var OK att gå dit själv, det skulle vara två vuxna till i vårat pass så  det var ju bra. Men hade ändå så gärna velat vara där med Emma.  Hon tog lite kort när hon var där så jag fick se... men ett kort kan jag visa nu



Iallafall sen när väl huvudvärken blivit något sådär bättre så städade vi lgh och fixade .... jag skruvade ihop sebastians nya skrivbord, som faktiskt blev jättebra... Brorsorna var här och hämtade lite saker i källaren.. åhhh va jag skulle vilja rensa källaren just nu hehe....

Idag har vi dessutom fått hit leija :) det är Veronicas hund, hon är en amstaff, jättefin. Vi ska ha henne här medans veronica och hennes familj är i Thailand. Mm.... lite avis är jag tänk å få åka bort en sväng, skulle verkligen behöva det. Behöver inte vara nått jätte märkvärdigt, men bara komma bort härifrån för en stund eller kanske någon ;) som tar hand om mig lite.... känns som omjag skulle behöva massor just nu men ber inte om det hahaha.... bli lite bortskämd... :)  Men har lite å längta till iallafall;) hehe .... :)

På onsdag ska jag å min svägerska på dietistkurs inför gastric bypass operationen, det ska bli spännande så skönt att slippa gå ensam. Kan vi stötta varandra :)  Gla att hon finns :) världens bästa svägerska.  Dessutom så fyller min älskade son 12 år.. Snart tonåring.. vart ska det här sluta haha de växer för fort. Mina älsklingar. Sitter å lyssnar på hur de sover alla tre.. hehe så mysigt, ska snart krypa ner till sängen jag med. 

Sweet dreams:)

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Jag är glad att du finns oxå :)

Allt med operationen kommer att gå bra,

fy fan vad skönt det ska bli att bli av med fettet! hihihi Puss

2008-12-08 @ 09:59:10

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0