Åter i vardagen!

Då var det dags att komma tillbaka till rutinerna, känns väl lite sisådär men helt ok ändå. Kändes som om vi hade massor att göra när jag kom till jobbet men när det som skulle göras hade gjorts så dog det av lite grann. Gör dock inget då får vi en ganska mjuk start vilket kan vara bra.

Men jag startade min morgon med ytterligare en praktvurpa. Borde snart få ett pris för alla vurpor jag gör. Längtar tills vintern är över, vill ha sommar det gör för ont med vintern haha.  Slog hela höger sidan denna gång. Tur att det inte blir samma ställe för då skulle jag väl gå sönder till slut. När vi ändå är igång så börjar jag dessutom bli sjuk, har ont i halsen :(  Men är väl oundvikligt när det är så många som är sjuka omkring mig.

Nu ska jag jobba vidare, hoppas alla får en underbar Måndag

Kramen

p.s

Upptäckte just att det här är det första inlägget på år 2011


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0