Bra början

I morse när jag skulle ta bussen 812 så kunde mannen som körde inte få upp dörrarna, när jag kliver in så börjar bussen rulla.. hehe tänkte först... oj han måste vara ny, men problemet med dörrarna hade han vid varje busshållplats så till slut så anropade han bussgaraget och förklarade vad han hade för problem. Han startade om strömmen på bussen men det hjälpte inget. Slutade med att jag tillslut bytte buss för det tog väldans tid. Kom dessutom knappt av bussen då dörrarna då inte ville gå upp. Kunde helt enkelt bara le åt hela situationen.. jobbar ju ändå bara halv dag idag så jag känner mig glad oavsett vad som händer känns det som :)  

Väl framme vid tunnelbanan så står en man med ryggsäck på samma vagn som jag... hans axelband var snurrat och jag fick sån lust att rätta till... klart jag inte gjorde det.. .men OJ jösses vad jag ville rätta till hans axelband hehehe... haft sån känsla någon gång?????

//U




Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0