Skolval!

Igår fick jag hem ett papper för min dotter Emma, hon blev välkommnad till en skola vi inte valt. Alltså måste det betyda att hon inte kommer in på någon utav de TRE skolor vi valde. Vilket känns väldigt tråkigt. För det ena skolvalet vi gjort som vi valde som 1.a alternativ går även min son i, han har det tufft där och det skulle vara en trygghet för honom om hon var där oxå. Men man kan inte få som man vill alltid... bara det att jag VILL inte ha två barn som vantrivs i sina skolor. Tre barn Tre skolor.. fantastiskt eller inte.  Ja just nu är jag grymt bitter... blir så ledsen... vill att dom ska må bra och ha det bra... min energi går åt nu till barn som mår dåligt, jobb med höga krav m.m...  kommer aldrig orka med att ta hand om ytterligare en som vantrivs i nästa skola.. jag VÄGRAR

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0