Nedräkning!

Nu är det inte många dagar kvar tills jag har semester :) Så himla skönt, och det är första semestern jag har tillsammans med min kärlek.

Igår var jag som sagt på Gröna Lund med jobbet. Var himla kul, vi hade femkamp och jag kom tvåa tjohooo... vi var 11 st :) Så det känns ju kul. Åkte två st attraktioner (bergochdalbana & Popexpress) . Vi åt även middag på Kryddhyllan innan vi började med allt så det blev ganska sent men vi alla hade en trevlig kväll

Mitt upp i allt så får jag ett sms av min kärlek♥, han har bokat en resa till oss när vi har våran barnlediga semestervecka. 4 dagar i danmark (Jylland). Han är så himla underbar. Dessutom så ska vi iväg på en kryssning och bo i Lyxhytt på våran 1 årsdag vilket känns himla mysigt oxå. Klart vi ska resa när vi har barnen oxå, just nu så har vi planerat att åka till kärlekens landställe i Finland. Så vi har en del planerat.

Men en sak i taget, först och främst ska jag jobba klart den här veckan :)

/Tjingeling


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0