Sky view!!

Det var tänkt att jag och min väninna skulle bjuda våra män på globens sky view i fredags, och sen middag efter det. MEN de ringde från kundtjänst och sa att de var tvunga att ställa in åkturen pga is på rälsen... ehhh.. ja då VILL jag verkligen INTE åka. Så då fick det bli annat istället. Min väninna  hade lite annat hon kände att hon var tvungen å göra så vi hittar på nått tillsammans med dom en annan gång. SÅ jag bjöd min kärlek på middag på ett super trevligt ställe som BK (förorts krog) men de hade god mat och det var nära hem till min kärlek så det var mest därför vi gick just dit.

Efter den 19:e februari så kunde vi boka biljetter på nytt för att åka hissen :) men då får vi det gratis eftersom de ställde in vårat datum. Så vi får se när och om vi gör det.

I lördags var vi bjudna hem till Maria & Daniel på middag, det blev lasagne och marängswiss som efterrätt, helmysigt.. daniel gillar whiskey så killarna satt och drack lite utav det och det är ju inget man håller sig nykter på haha. Jag drack väl ca 1 1/2 glas vin och lite amarulla så jag kände inte speciellt mycket när vi åkte hem. På vägen ringde vi Lotta & Tina så de kom upp en sväng och drack lite vin/öl. Så min kärlek mådde kanske inte så jättebra igår men dock självförvållat hehe.

Så söndagen blev det inte mycket gjort mest bara ta det lugnt

/U


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0