Back @ work

Nu är jag tillbaka i vanliga rutiner igen, med blandade känslor. Min mellersta dotter ligger fortfarande hemma och är sjuk, hon vill inte vara ensam men kan inte vara hemma hur länge som helst hon är ändå på bättringsvägen.

Jag har iallafall passat på och städat ur vårt hem, tokstädat barnens rum och resten av lgh så nu är det toppfint *phu* så skönt. Min dotter sa mamma är du inte på jobbet och jobbar så är du hemma och jobbar.. sitt ner och ta det lugnt en stund. Haha hon är för go. 

I helgen ska min kärlek gå på Rammstein med Janne, och då skulle jag haft skräckfilmskväll med Maria och ätit gott och druckigt gott .. men det blev inställt:(  vilket jag har full förståelse för. Men istället ska jag vara hos min kärlek och se lite film där medans de ser på Rammstein... vi har inte setts så mycket under den här veckan (med andra ord inget alls) så det ska bli mysigt.

Hoppas alla får en underbar torsdag idag, i morgon är det fredag ska bli såååå härligt :)

Avslutar mitt inlägg med en bild på mig och min otroligt underbara son Sebastian


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0