Vinter för hela slanten

I morse när jag tittade ut så såg det ut så här

Jätte vackert vinter väder att titta på. Inte att gå ut i. Såvida man inte ska åka pulka då. Jag var dock tvungen att gå ut och handla lite eftersom familjen skulle komma på fika och fira min 14 åring lite grann. Och eftersom jag var barnvakt, så tog jag med mig yngsta barnet som är 3 månader gammal ut i snön. Barnvagn i detta väder är INTE att rekomendera

Så såg det ut när vi kom ut, och i det här skulle jag köra barnvagnen, och sagt och gjort så gjorde jag det. Fick ta i för kung och fosterland för att ta mig fram till affären. Så jag är inte avis på min bror och svägerska när de hämtade sina barn och skulle ut i snön. Nu hoppas jag bara att det är lite lättare i morgon bitti när jag ska iväg med min 6 åring till skolan:) Mycket spännande.

I fredags var jag på Julfest med jobbet som jag skrev om tidigare. Det var verkligen jätte trevligt. God mat trevliga människor och det blev väldigt lugnt för övrigt. Jag blev hämtad kl 21.00 utav min kärlek så jag mådde himla bra dagen efter. Då var vi uppe med tuppen för jag skulle hämta lill tjejen hos sin farmor och sen iväg på kalas och precis innan så fick jag hem mina brorsbarn som är 3 resp 3 månader unga:) Sen efter kalaset lill tjejen var på åkte vi hem till min lillebror på glögg fika och middag så det blev väldigt trevligt. Vi var hemma ca 20.00 lördag kväll. Men helt klart värt det. Barnen hade väldigt roligt och det är ju huvudsaken. Så nu i skrivandes stund känns det väldigt tomt. Bara stora barn som är vakna just nu.

Sitter och tänker på min kusin som har ett barn som lider av NPF. Jag kan tycka mina barn är jobbiga ibland men jag vet ändå hur dagarna ser ut och hur de kan se ut som värst. Min Kusin är en toppen mamma och mitt kusin barn har det väldigt bra som har en sån mamma :) hon gör allt och lite till för flickan. MÅnga många tankar och kramar till dig Lotta

Nu ska jag nog se om jag kan hitta något att vila ögonen på, är lite smått trött faktiskt.. kanske kan bero på att jag haft fem barn sen igår till idag :)

Kram

Kommentarer
Postat av: jasmine

hejsan såg att du varit inne på din blogg har du fått min fråga innan ? vill inte vara jobbigt vill bara veta mer vill inte du berätta mer får jag fråga någon annan..

mvh jasmine eriksson

2010-12-19 @ 20:43:47
URL: http://thaijazzy.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej:) Missat ditt tidgare inlägg..såg det nu :) svarat via mailen. Självklart så får du fråga och jag ska svara :) Mvh Ulrika

2010-12-19 @ 21:13:01

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0