Helgen redan över

Varför ska helgen dra iväg så snabbt för... tiden bara rinner förbi. Men haft en rätt mysig helg. Hade barnen extra i helgen. Eller de stora barnen, blev hela helgen men det var bara mysigt. Jag och kärleken gjorde en avstickare och såg Unstoppable på bio. Den var sådär, inget jag skulle rekommendera. De stora fick pengar och köpa pizza och godis. De var med kompisar så de tyckte bara det var skönt att vi drog iväg en sväng.

Känns tydligt nu att de två äldsta är stora,  de klarar det mesta på egen hand.

Igår kväll låg jag och kärleken och såg en film på datorn. Då la sig min son brevid oss (14 år) och lutade sig mot mig.. så mina killar låg på varsin sida om mig.. SÅÅÅÅ mysigt... det som inte var så mysigt var anledningen att vi låg så.. min TV har gått sönder... nu inför jul, KUL... så surt så det finns inte. Och det är inte vad jag hade tänkt lägga pengar på nu inför jul. Någon som är bra på laga tv-apparater? haha

Nu ska jag njuta vidare utav tystnaden på jobbet, de har borrat här hela morgonen så jag är lite lagom trött i huvudet nu :)

//U

Kommentarer
Postat av: Anna

trist att TVn har pajat, själv har jag ingen TV sen ett par år men kommer nog skaffa en snart, kan ju va kul att ha :)

2010-12-13 @ 20:42:27
URL: http://virkastickasy.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0