Rutiner!

Ibland är det så skönt att komma tillbaka till vardagen.. jag har varit hemma i tre dagar med min yngsta för hon fick öroninflammation + hörselgångsinflammation så hon har väl inte mått så jättebra. Hon fick då medicin mot detta, hon har varit jättesvår med att ge medicin sen hon var liten, men denne gång chockade hon mig. Hon tog medicinen UTAN problem... drack den och sa nu är det klart. Jag blir så STOLT :)  det är en väldigt stor grej för oss när man är van vid att få bråka så fort hon ska ta medicin så det här var sååååå skönt. Idag är hon pigg och glad så hon fick gå till dagis. Så nu är vi back on track kan man väl säga. 

I förrigår tog vi bort Emmas lås på bloggen för hon vill blogga lite om sin bok hon skriver och hon vill gärna att folk ska kunna läsa, gå gärna in på hennes blogg och tyck till :) Jag är oerhört stolt över henne. Jag tycker hon är riktigt duktig. 

//U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0