Sunnys överraskningsfest!!

Lite bilder från i fredags:)


Lite förberedelser


Sunny sitter helt ovetandes om vad som kommer hända :) Han tror vi ska äta och mysa ihop

Oj någon ringer på dörren... vem där?


Johan, Lotta, Isabelle, Janne & Jeanette stod utanför och sjöng ja må han leva :) Sunny var helt chockad.

Jättefin present från Isabelle en Pärlgubbe som ska likna sunny, han fick även whiskey och biljett till Rammstein

En väldigt glad sunny


Lite minipizzor, kladdkaka med grädde och lite snacks. Men tyvärr så gick inte kladdkakan åt:)

Lotta & Jeanette

Tjejerna och Janne

Surprice min kärlek


Gott vin och lite dricka

Skååål


Glada tjejer


Jeanette & Jag (vi är på väg till BK=Bromstens Krogen


På BK där träffade vi på lite folk som Sunny känner

Sunny berättar lite om folket som finns där för mig

Janne som tagit många utav bilderna :) Sunnys vän :)

Ja vad sägs här :)


Nu ska du lyschna på mig lootta ... Hmm....

Vi hade en väldigt trevlig kväll och tackar de som var med :) TACK!!!

Kramen


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0