Snart ledig:)

Idag är det sista dagen sen jobbar inte jag förrän nästa tisdag, såååå skönt, i morgon skulle jag jobbat halva dagen men ska på återbesök på sös och sen ett möte på skolan. Och fredag har vi stängt, och måndag nästa vecka har dagis stängt så då är det bara å vara hemma. Men det är skönt och få lite tid med ungarna ska även försöka hinna med lite halvstora projekt hemma som rensning :) det är kul hehehe eller inte :)  men skönt när det är klart iallafall.

Usch idag är jag så trött så det känns som om jag ska gå sönder, känner mig lite hänging så det kan vara nått på G eller så är det bara pollen som spökar.

nä nu ska jag fixa klart här för snart lär det komma in massa folk på jobbet

Tjingeling så länge

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0