Öppet Hus!

Igår var det öppet hus i dotters skola, de stod och sålde massor med bakverk och korv med bröd.. och så var det en liten loppis. Var hur mycket folk som helst :) Det roliga var när min dotters klasskamraters föräldrar knappt kände igen mig. Och sen så kom det någon kommentar på facebook, tycker jag är så kul, det gör ju att man blir ännu gladare. Vet ännu inte hur försäljningen av bakverk gick... Snart är det dax igen att stå i centrum och sälja bullar/kakor inför min dotters klass klassresa:)  De har inte bestämt ännu vart det bär av, är väl lite styrt utav hur mycket pengar de får ihop :)

Igår när jag var ute och gick så kände jag mig lite konstig i kroppen, benen kändes nästan bedövade och jag var tvungen och fokusera blicken långt fram. och kände att jag måste koncentrera mig på stegen... jag gick i rask takt men det kändes som om jag gick i slow motion... blev lite skrämd.. var rädd för att svimma med tanke på att jag inte såg någon människa i närheten,  pratade med en väninna om det och hon tror jag fick någon form utav blodtrycksfall eller nått liknande,  så jag bestämde mig för att ikväll så är det promenadfritt..  har trots allt gått ut och gått varje kväll nu. Så det kan inte skada att jag tar det lugnt idag.

Ska iväg när jag hämtat lill tjejen från dagis så ska vi ut till Raksta till en väninna, hennes sambo är iväg med ett gäng på paintboll helg tror jag det var, så vi ska våldgästa dom. Ska bli mysigt, grilla och bara ha det gott.. barnen kommer älska det.. de gillar att vara med den här familjen


Nu ska jag få i mig nått i magen.. kan säga att efter lunch fick jag en grym matkoma.. tog tid innan det gick över ska höra med dietisterna  när jag ska på återbesök den 20:e maj

Men nog om det,  det är ju fredag idag tjohooo så himla skönt med helg:) ska gosa mycket med ungarna...:) Nästa helg är det barnfritt då har veronica redan frågat om jag ska följa med på hennes systers inflyttningsfest på lördagen, så då behöver jag bara komma på vad jag ska göra på fredagen :)

Nä tjingeling så länge

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0