EMMA GÄSTBLOGGAR!

hej det är jag emma (ulrikas äldsta dotter) som gäst bloggar igen

igår ( den16/5 ) så sov jag hos min kompis louise. det var jätte kul hennes föräldrar var inte hemma och hennes pappa kom inte hem förren kl 21,30 och hennes mamma kom hem kl 00,00.

idag ( den 17/5 ) så var jag ute med min kompis emma lundmark och vi två var ute med hennes kanin ( som heter pepsi som är släkt med ett marsvin som heter cola ) kaninen är s..t  söt.

mamma har blivit jätte smaaal  hon ser ut som en helt ny människa och hon är ursnygg ( läste ni det alla snyggingar ) imorgon (  de 18/5 ) så ska vi ha elevens val då ska jag till skansen på tis (den 19/5 ) så ska jag till tekniska museét och på ons (den 20/5 ) så ska jag bada i alby.resten utav veckan så har jag ledigt tjohoo.

hej då och jag måste se till att blogga oftare hej då och <3 Emma


Kommentarer
Postat av: Cattis

vilken söt dotter du har! Kram

2009-05-17 @ 21:45:07
URL: http://cattisengstrom.blogg.se/cattisblogg
Postat av: Anonym

ja hon e helt underbar, skrattade gott när jag läste:) så söt :)

2009-05-17 @ 22:00:03
Postat av: Lars W

Coolt Emma :D



Snart dags för en egen blogg?



/Lawasoft

2009-05-17 @ 22:32:56
URL: http://minns inte just nu
Postat av: Jenny

Låter som du haft en underbar helg!!

Roligt att du handlade på Gina Trico

Ännu roligare att du har fått en vikarie på bloggen!!!

Ha en underbar måndag!!

Kramar

2009-05-18 @ 08:44:26
URL: http://avigt.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0