blogg torka

Har inte känt så jätte mycket för att blogga just nu .. men  det kommer, är bara så trött, orkeslös just nu.. Vet inte varför. Men vad gör det om hundra år. I helgen var vi hemma hos veronica, skulle åkt dit i fred, men kl blev så mycket så vi kom överens om att det blev lör-sönd. barnen hade jättekul, min son var hos min brors kompis.Han hade super trevligt. Känns som om vi varit ute hela tiden. Det bästa var att efter frukosten på söndagen så kunde ungarna gå ut direkt. Så himla nice.. SÅ OM jag någonsin skulle träffa MR right så blir det husköp hahahha.. undrar hur många män jag skrämmer med det uttalandet.  Nä skämt åsido, träffar jag mr right så får vi se vad som händer, det lär inte hända nu iallafall :)

Nu ska jag jobba vidare

So long så länge

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0