Oj oj oj

nu e det inte långt kvar tills operationen.. nu e jag bra nervös...brrrr.... :)

En summering av helgen:

Fredag:

Då gick jag över till big brother och min svägerska och saga sessan så klart :) vi kikade på filmer , fritt vilt 1+2  de var helt ok. var där ganska länge. Kom hem ca 1.00.. upptäckte att dörren var olåst, blev livrädd tänk om någon varit  inne där... allt var tänt och tv:n var på. Visade sig att det var min son som slarvat och glömt låsa .... fick han höra sen.. han bad så klart om ursäkt

Lördag:

Då städade jag hela förmiddagen och sen ringde veronica så jag åkte hem till dom och umgicks med dom. åt min modifast medans de åt middag ...:) Myste lite med mitt gudbarn Isabelle hon är så fin.  Vi pratade rätt mycket och jag kikade en del på deras hemsida som var grymt fin.. kolla in CLAVER. Sen så blev jag och veronica väldigt sugna på att gå ut.. vilket var helt ok för V:s sambo :) och för att han inte ska vara orolig när hon går ut  så hon såg ut så här:



Bra med skydd från munnen  när man går ut hahhahah

SÅ jag och V gick till Tjili  i tyresö var faktiskt riktigt roligt trots att jag var TOTALT nykter

Nä nu har jag summerat helgen ska försöka sova nu:)

Over and out

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0