Midsommarhelgen:)

Var i Hällefors-Rönnö, det är kenneths föräldrars landställe så himla underbart. Alla kom upp dit på torsdagen, vi var först på plats för att vi åkte så tidigt, så vi passade på att värma upp husen och ta det lugnt en stund.

De flesta var ganska trötta när de kom, men vi spelade lite yatzy innan vi la oss. Fredagen var lite annorlunda då var det ju midsommarafton. DÅ var det fest, vi åt silllunch och massa annat gott och hade femkamp efter det, som barnlaget vann, helt rätt! Efter det började det störtregna och åska. Men det gjorde inget för då satt vi under tak och åt middagen som var grymt god

Jag har även provat spela texas under helgen men kände att det inte var nått för mig så jag tittade hellre på, de hade även emellanåt yatzy turneringar.

Lite matkrig, och lite vattenkrig blev det oxå, men då var det mest johan och barnen som lekte det. Ja och självklart så bjöds det upp till dans hehe. Lägger upp lite bilder här nedanför



Lite grått och kallt.. men ändå så mysigt



Änderna var oxå lite sugna på att vara med och fira



LÅngbordet



Linda



Myyyyyyyysigt



Jag & Linda



Här dansas det



God efterrätt (kunde dock själv bara äta jordgubbar)



Varmt och mysigt



Nu spelad det texas :)



Casper är ute och fiskar.

Finns mer bilder men blir för mycket och lägga upp alla här:)

Nu ska jag jobba vidare, hej så länge

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0