Jag är så lycklig, så glad, mår så bra :)

Två veckor innan jag skulle göra min gastric bypass så fick läkaren veta att två i min familj lider av sömnapné, då flyttade läkaren fram min operation så att jag skulle hinna göra en utredning för att se om jag led av samma sak, så att när jag opereras så måste jag ha en CPAP maskin med mig. Så jag gjorde en utredning och fick veta att jag led av GRAV sömnapné visste  inte innan att jag hade det, de sa att det är ett anhörighets problem. Så jag hade ca 70 andningsstopp om natten, och dålig syresättning i blodet.

För två veckor sen fick jag göra om utredningen eftersom jag gått ner så mycket i vikt :) Vilket jag är så sjukt glad över just nu. Utredningen visade att jag är friskförklarad, viktreduceringen har gett enastående resultat sa hon :)  Alltså jag är så  lycklig, så glad och mår så bra

Vågade inte hoppas på att jag var helt bra... men att jag var bättre förstod jag :)

Nu ska jag fortsätta le och sväva på moln :)


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0