Höns mamma! Jag???

Kan jag aldrig tänka mig ... haha, nu har de stora barnen varit borta sen söndags. Ja och vad gör jag, jo jag ringer dom varje dag och pratar med dom. Trots att dom är i uppsala hos sin farbror och har jättekul. De har inte tid med mig det borde väl jag förstå. Men vill bara höra deras röst. Samma sak som min lilla tjej. Hon har dock varit borta lite längre. Saknar alla tre så det gör ont. Dumt och slappna av och ta hand om sig själv medans de är borta. Annars är jag bara barnledig varannan helg. Så här länge är jag aldrig ledig, är väl just därför som jag ringer dom hela tiden. Jobbigare för mig än för dom haha.

Tänkte just på hönsmamma när jag la på luren  nyss, men hör ändå att dom tycker om när jag ringer så jag verkar inte besvära dom så mycket hehe :) 

Märks väl oxå att jag inte har så mycket att göra på jobbet, är ganska lugnt här. Funderar på vem mer jag kan terra,

Kanske dig:) hehe

Tjingeling

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0