Gladare på facebook!

NU fungerar allt som det ska, och nu vet jag varför det blev som det blev. Enligt facebook så fick jag inte skicka för många meddelanden efter varandra, så då blev jag varnad. Men trodde att det berodde på att någon anmält mig så jag fortsatte skriva till den personen och bad denne ta bort blockeringen. MEN så var inte fallet så det var bara snällt att vänta tills facebook hävde blockeringen. Och nu är det gjort, kan vara bra att veta för de flesta att man inte får använda funktionerna för flitigt hahahaha

Mmm.. undrar vad denna dag har att erbjuda, det är bara ett konferensrum bokat, vilket betyder att det inte blir så många besökare här idag. Så hur ska jag fördriva tiden... förutom att dansa finsk tango som någon erbjöd sig att dansa med mig :) hehe  Oj nu fick jag precis ett samtal.. tjohooo Hehe...  händer inte mycket nu under semestern, men som tur är så ska jag bara jobba i två dagar till (efter idag) sen sååå går jag på semester i 4 veckor :)

Längtar så sjukt mycket till barnen nu,  men i morgon kväll ska jag  upp till mitt ex för att träffa mitt yngsta barn åh va jag ska lukta på henne hehehe :)

Ja nä nu ska jag se hur jag ska fördriva tiden idag

Tjingeling så länge

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0