Idag börjar vägen mot mitt nya liv!

Mmm nu är kl strax efter 8 och jag försöker dra i mig min chockladnutrilett...inte så god dock, men men... det är allt jag får äta i två veckor.. fy urk blä säger jag... men med tanke på varför jag gör det, så är det värt det:) 

tror jag aldrig varit så hungrig som i morse när jag var på väg till jobbet, snacka om att det sitter i huvudet, menar nu vet jag att jag inte får äta nått annat än nutrilett.. ja vad händer då.. jo jag blir hungrig haha.. men väntade till kl 8 innan jag började äta... hade en morgon catering så jag han inte tidigare...men MUMS så gott hahaha NOT!

Nu ska jag arbeta vidare

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du måste få i dig näringen innan du går hemifrån :)

Vet att det är sviiiinäckligt! Håll får näsan bara,

men det måste i. Så fort som möjligt om man ska få en jämn näringstillförsel under dagen :)

Har du inte tid,så får du ta dig tid. Sen MÅSTE vi sitta ner en halvtimme på morgonen och äta ;D

Kan ju int heller äta på morgonen,skitjobbigt! Mår illa.. Men men... :)

2009-02-18 @ 10:53:18

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0