Kläder!!

Det är vad jag behöver just nu.. har så ont om kläder, vet knappt vad jag ska ha för kläder... menar har klätt mig på ett visst sätt innan jag började gå ner i vikt.. och nu så har jag ändrat lite.. exempelvis vad det gäller kjolar/klänningar.. förr använde jag bara byxor vägrade kjol.. tyckte det såg HEMSKT ut.. men nu tycker jag det är superkul med kjolar. Men har inte riktigt hittat vad jag gillar för tröjor/blusar m.m. Tips?? Och vill då inte lägga ut för mycket pengar på kläder.

Fick faktiskt vid ett tillfälle en kasse kläder utav en på jobbet, det var superkul jättefina fräscha kläder  blev som nytt för mig :)  Men nu är det dags att införskaffa lite mer ... dagens inköp kommer bli en klänning iallafall, och det är inför julfesten på jobbet på fredag. Ska bli så himla kul

Nä nu ska jag kika runt lite hur man sminkar sotade ögon.. funderar på det till fredag :) Eller blir det to much???  

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: sara

Ååhh va bra att du fick nya kläder!!jag längtar tills jag kan ha snygga kjolar på mig o stövlar till det.. tyvärr har jag inga tips till dig.. kan du vänta i 6-7 månader hihi.. kram

2009-12-15 @ 21:49:23
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0