Vilken morgon

Börjar med att det hade inträffat en olycka vid nynäsvägen..  så det var köööö.. men som tur är så åker jag alltid tidigt så jag  kom ändå i tid, även denna gång för tidigt. När jag kom till jobbet så var det bara och börja plocka undan från kvällsmötet som var igår innan jag sätter igång och fixar frukosten till mötet som skulle vara kl 8.30. Men det tar inte slut där. fick ett sms av min kollega att hon ska vara hemma så oj oj tänkte jag ... är omöjligt och ta allt själv idag (kaffe + diskrundor, catering, reception m.m) Ja såvida jag inte delar på mig vilket jag hört är omöjligt haha... kan säga att nu får jag sitta själv en stund tills chefen kommer in och det har varit världens rush (behöver kanske itne säga att i skrivandes stund så är det lugnt)   Så det ska bli intressant och se hur resten av dagen blir hehe....

Hörde på radion idag att det var en bloggerska som slagit blondinbella i läsare, och hon var väldigt stolt över det..  då sa hon även att hon överdriver allt till 100% att det inte är den hon är... så jag undrar.. vad VILL folk läsa, någon som inte är den hon är utan det bara är en låtsasperson??  Ska jag skriva om saker som inte är sant och överdriva ... blir min blogg mer intressant då???? Nääää jag kan säga att jag vill inte att folk ska tro att jag är nått jag inte är utan jag skriver om min vardag, operation och de tankar jag vill skriva om :)

/Ulrika

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0