Friday all day!!

SÅÅ skönt äntligen fredag :)  En fd klasskamrat skrev ett ordspråk på sin sida som jag tycker var så himla bra

Citerar Jenny: De flesta människor blir precis lika lyckliga som de bestämmer sig för att bli.

Tycker den var bra, det stämmer ju faktiskt. Och jag har bestämt mig för att bli lyckligast. Det finns ju en man i mitt liv som jag trivs sjukt bra med. Han är helt underbar.. ikväll ska vi äta middag ihop han ska laga flygande jacob ;) och i morgon ska vi på födelsedagskalas. Ska bli sååå kul .. vet inte än vad jag ska ha på mig har inte så mycket att ta på mig då allt nästan är för stort vilket är ett lyxproblem haha.

Idag ska lillan till sin pappa.. känns tungt varje gång jag lämnar henne fredagar... saknar henne så mycket när hon inte är hemma:(  Men får göra det bästa av situationen, hon har ju ändå rätt till båda sina föräldrar och eftersom vi är separerade så är det så här.

Nä nu e det dags att jobba lite grann .. blir nog lugnt idag eftersom det är FREDAG hela dagen

Jag & Sunny när vi var i stava


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken otroligt fin bild på er. Kram

2009-08-21 @ 14:16:22
Postat av: Ulrika

Ja visst är den, har även en annan som jag tycker är grymt fin.. men den får du se på annat sätt.. KRAM

2009-08-21 @ 14:17:26

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0