snart är den här dagen oxå slut

Måndag vecka 17. Idag så åkte jag iväg till sös för att gå på ett återbesök. Träffade en trevlig dietist, pratade om maten, vikten och fick mäta midje måtet, visade sig att jag gått ner 16 cm runt magen, himla trevligt tycker jag. Sen så frågade jag om ett kort som visar att man gjort op om man skulle gå på ex restaurang så det inte behöver bli disskutioner :)
 


Så ser det ut:) men fick hjälp utav snälla killarna på jobbet (J) med inplastningen :)

Sen när jag kom hem fixade jag middag, idag blev det köttfärssås (med rårivna morötter, paprika,lök) och fullkorns spaghetti. Efter middagen tyckte jag att jag och barnen skulle ta en promenad,  jag tänkte ändå gå ut och gå med gåstavarna:) (min väninna kunde inte ikväll) Barnen hängde glatt med, emma  tog sina rollerblades och sebastian tog sin cykel hehe.. emma såg ut som bambi på hal is ett tag hahaha

Här håller hon i sig allt hon kan :) hehe.. hennes bror har måttligt roligt



Slutade med att hon fick luta sig mot min rygg för att vi skulle kunna ta oss ner från backen, haha.. hon tyckte det var jätte läskigt.. haha ser ut som hon e längre än jag, men hon har ju dock rollerblades på fötterna.



Ser ju ut som emma har det lte kämpigt, Basse cyklade före och hade skoj med kameran haha



Hur avslutar hon.. jo hon ramlar i trapphuset :) men klarade sig bra :)


Vi gick sen hem och tog det lugnt en stund sen var det dags för sängen för kidsen:)  själv såg jag klart på cityakuten och nu sitter jag och bloggar, och små tittarpå ballar av stål.. hehe.. svårt att inte kolla till dit emellanåt.. men nu blir det sängen.. Godnatt

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0