Oj oj.. aj aj

SÅ sjukt ont i huvudet idag, men men det går väl över... Så himla mycket på jobbet och nu är vi dessutom kort om folk *suck* men det är  ju övergående. Har nått att se fram emot ikväll iallafall ;) Mer än så säger jag inte hihih  inte än iallafall

Ja snart bär dagen mot sitt slut, betyder ännu närmare helg.. ÅH VA SKÖNT  ... troligen så åker vi  till gamla stan å kikar lite.. och efter det titta på NK:s julskyltning tror jag :) Får höra lite vad kidsen tycker.



Ser ju faktiskt ganska mysigt ut i NK:s julfönster, tror den här bilden är från nått tidigare års julpyntning

Någon som har nått annat förslag på nått mysigt man kan hitta på med barnen som är julinspirerat så skriv gärna :)

Nu ska jag ta å dricka mer vatten och se om huvudvärken släpper snart

Kram

Kommentarer
Postat av: Terese

Ni kan alltid åka ångtåget ner till Nynäshamns julmarknad i helgen.

Jag skulle vilja göra det, men veti nte vad familjen säger om det :)

2008-12-04 @ 16:53:15
Postat av: Anonym

Mmm de vore nått... det tål att tänkas på :) hehe.. vi kan väl hörs typ i morgon?

2008-12-04 @ 16:58:47
Postat av: Jenny

Hej hej!!

Jag har hört att Gröna Lunds julmarknad ska vara mysig om man inte orkar ta sig upp till Skansen!

Hoppas du har en supermysig helg!!!

Kramar

2008-12-04 @ 20:13:52
Postat av: Terese

Du kan läsa mer här: http://www.njm.nu

Det var dock inte så billigt att åka ångtåget

2008-12-05 @ 06:56:11

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0