Vårdcentralen

Igår var vi som sagt på vårdcentralen med min yngsta dotter. Var riktigt mycket folk där så det märks att det är sjukdomstider. Var dock inte så skoj att gå dit då det blåste och snöade rätt ordentligt. Hade även med mig min stora dotter. Men ingen av dom gnällde på vädret.  Som min lärare alltid sa i grundskolan: Finns inga dåliga väder bara dåliga kläder. Tror ni man avskydde det uttrycket sen?

Lillan älskar att läsa böcker så det var det vi roade oss med på Vårdcentralen, hon hittade speciellt en rolig bok som hon ville att jag skulle läsa, fanns bara ett problem med den. Texten var på finska, så det var inget jag ens tänkte försöka ge mig på


Hade lite kul när jag smått försökte mig på uttalet men gav upp snabbt.


Vädret när vi gick hem, mysigt med snö. När det inte blåser så kallt


Brrrrrrrrr

/U


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0