Såg jag rätt?

I morse när jag gick ner mot tunnelbanan såg gick en kvinna i ca 30 års åldern framför mig, höga klackar som hon knappt kunde gå i. Strumpor som slutade ovanför knäna. Nätstrumpbyxor och svarta trosor eller body eller vad det nu var som hade volanger på rumpan (halva rumpan syntes) Kan säga att den karl som inte vände sig om var väl inte karl haha.... nästan så jag hoppas att det handlar om en möhippa, att de gett henne som i uppdrag att gå ner i FULL rusningstrafik till tunnelbanan klädd så där. Såg inte ut som hon var van  att gå i dessa skor.

Så såg de flesta män ut hahahaha

 

//U


Kommentarer
Postat av: Lisa

hahhaaa,du såg rätt! Min man såg också henne om det var i fredags på morgonen...

Trodde inte på honom innan men nu när jag läst ditt inlägg tror jag honom :)

2010-05-24 @ 12:07:20
Postat av: Ulrika

Haha vad härligt lisa, det gick lixom inte att missa henne :) haha

2010-05-24 @ 12:16:45

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0