Nice

Den här veckan har jag knappt sett min stalker, shit vad det är skönt. Får se hur det blir nästa vecka då jag är tillbaka vid den busshållplatsen jag brukar se honom.

IKVÄLL så hämtar min ♥kärlek♥ mig, jag längtar så sjukt mycket till honom. Har inte träffats sen i måndags morse.. kan inte leva utan honom... det är som att leva utan luft. Han är mitt allt.... trodde aldrig jag skulle träffa en man som får mig att känna så här. Men nu är jag där jag har min kärlek :)  Kan inte vara lyckligare... tre helt underbara barn och en underbar kärlek, vad mer kan man begära? 

Sitter nu och funderar lite på vad vi ska hitta på i helgen, idag när min kärlek hämtar mig ska jag vara ombytt och klar så ska vi dra ut och springa i löparspåret och sen hem till honom och äta sallad, hehe sen i morgon (lördag) så kanske det blir ett eller två glas vin :)

Hoppas ni får en supermysig helg

Kram♥


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0