Löpning vecka 21.

Denna vecka har min löpning sett ut så här:

Jag har försökt öka från 3 ggr till 4 ggr i veckan. Den här veckan gick det lite mindre bra med 4 ggr.

Måndag 24/5: : Löpning-Tempo 4,06 km 22 min 31 sek (05,33 min/km) Kändes grymt bra idag, skönt väder. Gick bra trots träningsvärk i lår och rumpa.

Onsdag 26/5:  Löpning 1 km 7 min (7 min/km) Avbröt träningen pga huvudvärk, tänkte testa och dra ut ändå men huvudvärken blev värre :(. Kan vara för lite vätska, får se till att skärpa mig

Fredag 28/5: Löpning-Tempo 5 km 32 min (06.24 min/km). Tung i benen, men gick bra ändå. Växlande väder, extremt kvavt och tryck i luften men nöjd med tiden ändå.

Söndag 30/5: Löpning-långdistans 10 km 69 min 51 sek (06.59 min/km). Konditionsträning, löpskolning och mördarbacken. Tog det lugnt, vi hade snacktempo. Blev bättre tid än vi räknat med. Härligt väder 17 grader varmt.

Det var denna träning för den här veckan. Planerar att springa måndag och onsdag. Sen eftersom jag ska opereras på fredag så blir det inget då.


Sommar outfiten:)

Tjingeling


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0