Juha 40 år!

I fredags fyllde Juha 40 år, vi var bjudna på hans fest som han höll hemma hos Johan och Lotta :) Var mycket trevligt vissa blev gladare än andra hehe :)  Vilket hör till en rolig fest. Juha bjöd på mat och dricka.

Lite bilder från festen som är tagna bland annat utav Janne Pålsson


Sunny, jeanette och jag gick hem först till Janne och tog ett glas vin innan vi skulle iväg till festen:)

vi är laddade :) hehe Jag och Jeanette Zeilon

Linda och Kenneth hämtade oss vid BK

Bak i bilen, här var det glatt

Trångt och mysigt hehe

Väl framme fixade vi lite med presenten

Juha Jokinen 40 år 100430

Lite presentöppning, av oss (Linda,kenneth, Jeanette, Patrik, Tobbe,Maria, Janne, Sunny och jag)fick Juha mat & vin provning för 2 + 1305 kr på HI-Sport och handla för

Paryhumöret var på topp hos de flesta

Juha fixade middag + efterrätt :)

Linda & Jag

Vilka babes vi är :)

vissa hade lite mysigt :) hehehe


Medans jag tar kort på oss två så tar janne oxå ett kort

Jeanettes bild på oss två :) Charmigt

Linda sååååå fin :)

Festen bjöd på lite brottning i soffan oxå :)

Juha försöker ta igen sig lite efter all mat och dricka :)

Tack för en supertrevlig fest Juha :)

//U


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0