Broddar eller icke broddar.....

det är frågan:)

Skrev som status på min facebook idag att jag har halkat en del. Då tyckte vissa att jag ska skaffa mig broddar och vissa tyckte att det bara är för pensionärer...  hehe själv tyckte jag det var lite skoj, jag och min kärlek har pratat om att skaffa oss löparbroddar så att vi får rätt steg när vi springer. Är ju faktiskt väldigt jobbigt att springa när man halkar. Sen så tyckte jag att det var väldigt roligt att det blev lite av en diskution utav det hela :)  SÅ vad tycker ni som läser min blogg.. broddar eller inte broddar?  Är det för pensionärer?? eller är man bara helt enkelt rädd om sig när man använder dom???



//Ulrika

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Önskar Dig en fin dag,

med eller utan broddar :)



2011-01-11 @ 08:40:12
URL: http://bibbisliv.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindström

Jag har broddar för jag vet hur ont det gör att ramla. Sen att jag har liten ömtålig i magen som jag inte vill ska hända nått med. Broddar är bäst! Slipper gå och spänna mig i tron om att jag ska ramla. Så jag kommer absolut använda det nästa vinter också!

Har två kompisar som har broddar på sina löpardojjor. De säger att det är superskönt och man går ett grymt grepp även på andra ställen än i snön! Så de rekomenderar det!

Ha en fantastisk vecka! Kramar

2011-01-11 @ 10:33:21
URL: http://avigt.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0