Bloggen!

Satt och kikade lite på när jag skrev mina första blogg inlägg... kom nämligen inte ihåg om jag började skriva pga min gastric jag gjort eller om det var av annan anledning. Och det var mer att jag ville skriva av mig. Har faktiskt suttit och skrattat åt mina inlägg. Blir ju som en dagbok av hur man tänker/känner. Måste säga att jag rekomenderar att blogga om du inte gör det.

Funderar även om jag är för ytlig i min blogg, vill inte vara för utlämnande heller. Tyck gärna till om bloggen om ni vill :)

//U

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! Jag tycker att bloggen är bra,inte alls för ytlig. Fortsätt så:) Och god fortsättning på det nya året!Kram Lotta

2011-01-10 @ 22:17:01
URL: http://lottaotommy.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0