Min Son

Han är jordens finaste mjukaste goaste kille.  Tror ni att han vill att jag skriver så, det tror inte jag. Nu är jag en jobbig och pinsam mamma.. men vet ni vad det hör till. Han är tonåring, där följer han "mallen". Men vad jag har förstått nu så ska helst inte en tonåring vara gullig med sin mamma för mycket, alltså inte kramas eller hålla handen eller pussas för mycket han måste bli mer tonåring och bryta sig fri från mig. Utan att vår relation blir förstörd så klart.  Men... jag fattar inte.... varför kan han inte vara en tonåring som är gullig .... han måste välja sina tillfällen  att vara det. Inte hålla handen på skolmöte exempelvis, det ser inte bra ut för andra.  Jag är förvirrad.... är det FEL?  FÅR HAN INTE VARA GULLIG????  Fundersam!!!!

//U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0