@ work!

Här händer det massor, vi har en massa ombyggnationer på G så det låter lite här och var men det ska bli grymt kul och se hur det ser ut när det är klart. Men under tiden så får man lyssna på lite oväsen.

Nu blev det ganska tyst här, många som gått hem och många utav byggarna har slutat för dagen :) de slutar ju tidigare eftersom de startar innan vi börjar här.  

Min mage har bråkat en hel del idag, känns som om jag måste äta hela tiden för att inte få ont, misstänker att det är någon form av magkatarr.. får ta pepcid duo när jag kommer hem eller så.

Ikväll när jag kommer hem så är det fullspäckat schema, fixa middag, äta, tvätta i tvättstugan, springa, och sen lär vi väl smälla av i soffan och slockna (iallafall min kärlek)

Nu ska jag gå ta mig en kopp te

Ta hand om er

//U


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Vad är det för ombygnnation som görs?

Och vart? :)

2010-11-16 @ 18:47:57
URL: http://bibbisliv.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0