Såpor:)

Tisdagar och onsdagar är MIN tv kväll. Då är det programm jag gillar att se. Det är dock mellan 21.00-22.00. Ja tisdag är något längre

Tisdagar är det Desperate Housewifes och efter det tittar jag gärna på Cougar town om jag inte är för trött. Men ikväll tittar jag på den.

   

Ikväll i Cougar town  har Jules (Courteney Cox) problem med att henne son ska flytta, kan näst intill se mig själv i det. Tanken på att mina barn flyttar ut får mig att rysa. Brukar skoja med dom och säga att de aldrig får flytta hemifrån. Tiden går ju så fort så snart är vi där, min son är 14 år nu i december bara 6 år kvar tills han blir 20 år. Hemska tanke men bara vänja sig vid att det kommer att hända:)

På onsdag ska jag se Greys Anatomy. Min kärlek är rätt glad över att han inte är hos mig dessa kvällar då han avskyr dom programmen. Brukar säga det att med tanke på vad man gör  på dagarna, jobbar, städar, tvättar, lagar mat så förtjänar jag den timmen och se min såpa hahaha


Tjingeling

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0