Låång vecka

Nu har jag vabbat hela veckan för min dotter, i natt fick jag inte sova så mycket hon vaknade och hade ont i kroppen. Så det resulterade i att hon sov ända till 9 i morse vilket hon mer eller aldrig gör. Hon brukar ofta vakna tidigt.

Imorgon kväll lämnar jag prinsessan till hennes farmor för det är pappa vecka och jag är barnledig. Ska åka hem till min kärlek när jag lämnat henne. Vi ska troligen ta en löpartur i hop om att min lår känns bättre. Har fått nån muskelsträckning eller nått. Kan knappt gå nedför trappor, uppför går bra. Så vi får se hur det känns i morgon. Lördag ska jag iallafall följa med min svägerska ut och hennes väninna/granne My. Ska bli skojigt, skulle vilja ha lite nya coola kläder men men får se hur det går. Ni får uppdatering ang det senare

Ta hand om er

/U

Kommentarer
Postat av: Ulrika S

hej

googlade på gastric by pass och hamnade på din sida, undrade om man skulle kunna få ställa lite frågor till dig kring detta?

/ulrika

2010-11-29 @ 12:28:59
Postat av: Ulrika

svarar dig via mailen :)

2010-11-29 @ 12:59:10

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0