Brrrrr!!

Ska det verkligen bli kallare, och jag som fryser ihjäl redan som det är. Har dubbla vantar, underställ, dubbla strumpor, tjocktröja, stor halsduk... och jag fryser ändå. Känner mig som en michelin gubbe men fryser inpå märgen ändå. Är ovan vid att frysa så här mycket. Jag avskydde sommaren förr när jag var större, nu ÄLSKAR jag sommaren, längtar.

Hörde att det var ett ålderstecken när man bylsar på sig och struntar i hur man ser ut. Förr var det prioritering på att se snygg ut och inte vara varm :)



Brrrrrrrrrrrrrr.......

En till sak som slog mig alldeles nyss. Idag är det den sista november. JÖSSES vad tiden går fort. Den 10:e dec fyller mitt gudbarn och min son år. 

//U


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0