Soligt

Idag har vi åter igen TOPPEN väder,  märks det är inte många i huset idag. Har sjävl varit ute en sväng på lunchen, så himla skönt med SOL.

Igår när jag och sonen kom hem från bion så låg det ett brev från SÖS, jag har redan fått en tid för att göra gallstens operationen... shit vad nervös jag blev. 4:e juni ska jag opereras, så de har bokat in ett förbesök 1:a juni. Tyckte det lät som om jag skulle få göra operationen efter sommaren. Men rätt skönt att få det gjort så jag inte får några fler hemska anfall.

Filmen:
Jag tycker den var helt ok, om jag och kärleken hade gått på den så hade vi kanske varit lite mer kritiska men det är ju faktiskt en disney film och Sebastian tyckte den var jättebra. SÅ jag tycker den kan få ++++ utav 5 möjliga. Vi hade iallafall jätte mysig kväll tillsammans, sånt här borde man försöka göra oftare med ett barn så de får känna sig lite speciell.

Jag måste ju även berätta att skumma mannen fortsätter, han försvann ett tag, men nu är han återigen på samma buss. Imorse möte jag Mia hon såg hur han höll på, hon sa han är ju inte direkt diskret heller. Nääää  han GLOR .... jag tittar bort för jag vill ju absolut inte uppmuntra på nått sätt. Jag och Mia bytte t.o.m plats i bussen så att han bara såg henne hehehehe :) Kärleken tycker att jag ska åka en annan väg nu.

Nä nu ska jag jobba vidare :)

Tjingeling

Ulrika


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0