Snart helg

Snart är det helg, kan inte säga hur skönt jag tycker det är. Varit så himla mycket på jobbet så himla trött i huvudet nu.  Skulle behöva lite långledigt.. men ja just det nästa vecka är vi lediga klämdagen så då blir jag ledig tors-söndag... det är GULD värt.. behöver jag.

Kan ju även säga att även i morse så åkte den skumma mannen samma buss som mig. Men jag TOK ignorerade honom. Frågan är om det hjälper nått. Håller mig vilket som bland folk. 

Idag hade jag besök utav Jenny och Saga, vi åt lunch tillsammans.. jösses vad saga blivit stor.. vill äta upp henne men jag fick inte  hehe... hon har mycket och berätta lilla tjejen. Ska möta upp dom sen efter jobbet så ska jag sno med mig Saga hem så hon får vara med och hämta Cornelia. Det kommer Cornelia älska :) 

Om jag inte hinner skriva nått mer sen så önskar jag alla en helt UNDERBAR helg

KRAM Ulrika

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0