Skolval!

Jag är så GLAD, det går inte att beskriva hur glad jag är.... men jag vill skrika så glad är jag. Vi hade valt tre skolor till Emma vilket hon inte kom in på så hon skulle gå i en skola där hon kände att hon INTE vill gå på. Kändes jättejobbigt att veta om hur hon kände inför det. MEN igår fick vi ett brev från vårat förstahandsval.. hon kommer in på Kunskapsskolan som vi ville :) HOn är så lycklig nu och jag är så lycklig..... hon får gå där hennes bästa vän går och många andra hon känner :) SÅÅÅÅ GLAAAAD :)

/U

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hel Ulrika, så omtänksamt att du undrar, blev jätte glad...



Nu är det 2 vekor (och 1 dag sedan) jag opererades. Mår alldeles förträffligt, har inte behövt äta några värktabletter sen jag kom hem. Ingen dumpning, möjligtvis lite illamående vid två tillfällen men för övrigt... super.

Hur mådde du de första veckorna??

Har gått ner cirka 15 kg (9 kg innan op). Målet är att promenera (med stavar) varje dag, men låter det inte bli en katastrof om det blir 5 ggr/veckan. Dessutom blir promenaderna längre för varje vecka.

Har gått över till puré, känns jätte lyxigt. Däremot har jag svårt att äta 6 ggr/dag.

Har du några bra puré-tips, för här är det idétorka just nu...

2010-05-11 @ 09:41:40
URL: http://odlehopp.blogspot.com
Postat av: Terese

Underbart. Vilken lättnad :)

2010-05-11 @ 10:40:07

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0