Gallsten forts:

För ett tag sen så åkte jag in till akuten i ett gallstensanfall misstänkte läkaren, jag hade ont som man har när man har sånt anfall + att mina levervärden var för höga vilket kan bli så när man får problem med gallan. Fick göra ett ultraljud mer eller mindre en månad efter anfallet vilket visade då att jag har gallsten. Nu tre veckor senare så ringde läkaren och förklarade att när man är GBP opererad så väntar man inte och ser om det blir anfall som man annars gör i normala fall. SÅ på måndag ska jag ringa till Kirurgmottageningen och boka en tid för operation. Känns nervöst.. blir ca 4:a nya hål i magen, men de ska försöka använda de som de gjorde när jag gjorde gbp. Men skönt ändå att ha fått besked om vad som händer.

Forts följer

Tjingeling


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0