Världen är inte alltid rättvis

Har suttit och läst lite på en blogg till och från i dag, den var riktigt sorglig... trist att det ska finnas så mycket hemskheter, en tjej som dog i lördags hon lämnade man och en två åring efter sig. Cancer tog hennes liv HÄR kan ni läsa hennes blogg.  Varför gnäller man över småsaker? läser man det där så ska vi bara vara tacksammma över att vi har varandra.

I morgon ska dessutom min kärlek på begravning för hans farbror dog 6:e mars.  I morgon ska jag tända ett ljus för  honom. Stefan Lindström hette han.

//Ulrika

Kommentarer
Postat av: Jenny Lundqvist

Hej!

gisses vilken blogg. Satt å grät när jag läste den. Vilka underbara ögonblick med sin dotter hon beskriver. wow!

2010-03-16 @ 18:42:12
Postat av: Ulrika

Ja jenny det var tufft att läsa den... och jag satt dessutom på jobbet så jag fick bita ihop rejält :( så hemskt.....

2010-03-16 @ 21:55:53

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0