Underbara besked

I morse var jag iväg med min son till Astrid Lindgrens sjukhus för att röntga hans hand och träffa en läkare på Ortopedmottagningen. Vi kom dit ganska tidigt i hopp om att vi skulle få komma in tidigare och det gjorde vi:) så det började bra... visade sig att handen läker fint och han behöver inte någon operation, såååå himla glad för det.  Så nu är det bara att låta det läka vidare så tar vi bort gipset om tre veckor. Så pga det så fick min son följa med mig till arbetet idag. Vet inte om han tycker det är så spännande men han får sitta i ett utav våra konferensrum och spela lite på min dator.

I väntan på läkaren:

Min son ville ta kort på mig oxå eftersom jag promt skulle ta kort på honom hehe

Läsa lite måste man ju göra medans man väntar :)



Nu ser armen lite annorlunda ut de lindade om så det skulle se lite snyggare ut, men de hade ingen blå färg så det blev vitt. Men går lika bra det :)


/U


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0