Tom!

Känner mig lite tom idag, vet inte riktigt varför tycker ändå att morgonen började himla bra. Var på ett möte i skolan som jag tyckte gick bra. Och det är superhärligt väder, så att man får riktiga vårkänslor. Längtar verkligen till helgen med lite längre ledigt.

Idag ska jag och min kärlek springa fast vi ska ta en kortare runda och lite lugnt så jag får känna efter lite, fick så väldigt ont i mitt knä när vi sprang milen sist.

Nu har vi även anmält oss till Run for water den 18 april. Den är på 6 km :) Vi springer inte med tid utan run for fun blir det.  Så midnattsloppet blev inte mitt premiär lopp utan det blir Run for water men det är lite mer för en god sak så det ska bli kul. Himla många anmälda har jag sett.  Kika in på länken så får ni se vad det är.


//Ulrika

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja, det förstår jag att det var det bästa du gjort!



Det gick jätte bra, riktigt trevligt var alla!

Kram! Ha en jätte fin dag!

2010-03-30 @ 15:34:05
URL: http://outoff.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0