Summering av helgen!

Fredag!

Veronica fyllde år i veckan så hon hade tänkt att vi skulle gå ut ett gäng tjejer, men stackaren fick tandvärk så hon kände sig inte riktigt fit for fight för att gå ut. Men blev ett gäng  som ville ut ändå. Så jag hängde med till Golden Hits en sväng. Kände att jag inte skulle festa till alltför mycket då jag haft lite problem med min mage. Så det blev ETT glas vitt vin.... och MASSOR med dans .. det var precis vad jag längtat efter att få dansa lite :) Ringde min kärlek ♥ vid ca 1.30 så han kunde hämta mig (han vill inte attjag åker från stan själv han är för bäst) så jag var hemma ca 2.

Lördag!

Vi vaknade ganska tidigt ca 9.00 var kl. Kändes helt ok att gå upp. Vi fixade lite frukost och tog det lugnt en stund. Vi hade tänkt dra ut och springa på morgonen tills jag kom på att jag glömt sportbh hemma. Men min goa kärlek tyckte att vi kunde åka och köpa ny för det behövs ändå. Så sagt och gjort vi åkte iväg och köpte en rosa sportbh och en rosa tränings t-shirt... så matchande :)  Åkte hem och bytte om och så drog vi ut. Slutade med att vi sprang 1.04 och det blev 8.8 km... och då kände jag ändå att jag kunde ha sprungit en liten bit till. Så jag kunde ha sprungit milen. Vilket jag tyckte var sååå coolt. Efter Träningen så åkte vi iväg för att titta på Bolinder Strand och sen köpte vi en blomma till värdparet som vi var bjudna till middag hos. Var en MYCKET trevlig kväll hos Tobbe och Maria de bjöd på trerätters middag. Riktigt gott var det. Jag drack två glas vitt vin och Kärleken drack något mer hehe.... 

Söndag!

Somliga mådde sämre än andra  så det blev lugn och skön dag, tog det lugnt och såg lite film. Vi gick och köpte glass för jag blev så vansinnigt sugen på glass... och kände att jag varit duktig och tyckte jag kunde unna mig lite grann.  Sen hemåt för att ta hand om de stora barnen för de skulle komma hem vid 17 tiden som de brukar göra på söndagar när de varit hos sin pappa.

 

SÅ det var denna helg... nu är det bara och längta till nästa helg

/U


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0